döskallar!

2 dagar till så åker jag hem till pappa , vill bara härifrån seriöst jag har vart hemma i FYRA dagar och ja får redan panik jag trivs inte här men det är verkligen ingen som vill lyssna på mig när det väl gäller.
detta kommer bli ett depp inlägg men det skiter jag fullständigt i för jag är en deppig person. Tror jag är mer deppig och arg en glad och lycklig ! 

Idag så tog det slut för allra sista gången mellan mig & Kristoffer och jag är så tacksam för all kärlek och lycka jag har fått av honom men det gå inte längre än såhär mer. Nästan 13 månader och det har vart dom bästa månaderna i mitt liv faktiskt. Men om känslorna försvinner då är det bara ett sätt att göra slut. Men ja hoppas han hittar en mkt bättre tjej som ta hand om han som en prins!


Sofie kom också vi ha bara pratat och vart ute gjorde en ansökan idag på ett jobb har lämnat in dt också till jobbet, jag säger inte vilket jobb det är än det får ni se om jag får något eller inte:)
Men jag ska dra och kolla på andra ställen efter jag har kommit hem från pappa också, måste ha ett jobb !
Måste tjäna pengar så jag kan åka upp till Virserum på lovet och kanske fira min 19 års dag lite extra detta året?

Måste börja träna på riktigt börja få en kagge ! och dt får mig att må ännu mer dåligt.
som sagt detta är ett depp inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0