Dom som betyder mest det är oftast dom som försvinner lättast!

Idag va det skola åkte in till stan träffade Jesper stod och väntade på Emil så det blev att åka till skolan väldigt nice att åka till skolan ! Så kom vi in i klass rummet och man visste ju iaf vilka dom va som gick i klassen och det va skönt :) Vi fick vårt schema jag är inte så himla lycklig om jag får säga så! vår tidigaste dag är 15.25 !
då behöver jag itne tala om min senaste dag . hehe tog bussen in till stan sedan kom mamma och hämtade mig åkte vi och köpte block, pennor, sudd och deo & två dvd filmer & godiis! Gud jag börja bli förkyld började igår kväll när Sofie började nysa sedan hade ja snor i näsan och trodde det skulle gå över men nej nej! Haft det hela dagen ändå om jag har svettat sönder! Snart blir det att sätta på sig mys kläder och krypa under täcket och kolla klart på remember me ! Sedan mina nya filmer! Imon blir det att gå upp vid sex! och slutar klockan 4 så är väll hemma vid kvart över fem tiden ungefär(Y)


[ Jag saknar dig, jag vill kunna prata med dig, skratta tsm med dig! ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0