Björn rosenström!

Har sagt dt innan och säger det !
Björn rosenström det är en artist man har lyssnat på sen man gick i 3an på lågstadiet och det är en människa man fortf lyssnar på efter alla dessa åren så har inte hans låtar blivit uttjatade det finns inte ! Alla kan hans låtar alla blir glada när man sätter på hans låtar alla sjunger med!

Lyssna på lisas spotify lista och något som gjorde mig chockerad hon lyssna på en skånsk låt! haha
Där ser man ibland :)

Skulle bowlat idag men jag kände att jag inte hade något lust får bli någon annan dag!
Sofie kommer hit en sväng innan hon drar igen men hon kommer tillbaka senare hoppas jag på, vill ha skoj den sista dagen innan skolan börjar imon! skulle kunna vara uppe hela natten bara för att ! haha
Hade vart kul och samlas några och typ dricka lite ? men jag är lite snål just nu när man ha sprit haha
nej fan, om man skulle börja fixa rummet innan sofie är här? Va ju så fint igår i mitt rum när Dardan kom hit men dt är det inte längre haha

Detta inlägget kommer bli långt för ja ha hållt på med dt snart en timma!
hehe ja det finns inte så mkt mer att säga just nu? Jo att det kommer bli kul att börja skolan imon igen men det är inte desamma alla från klassen är åt skilda håll
Vill kunna prata med Emma book, Måns, Mattias, EMil L , zebbe och dumma felix haha!
Nu får ja vara med Annette & Emil Ohlin:) nice nice!

Nej nu blir det stopp för detta inlägget!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0