Ändra på bloggen?

Ska man börja lägga ner energi för att fixa bloggen igen?
jag vill ha den fin men hur ska ja lyckas är så kass .

Haha har inte kommit så långt med detta inlägget men jag tror inte dt kommer bli så mkt längre
jag vill att skolan ska börja så ja kan börja träna ha inget busskort:/ haha och jag får träffa alla underbara vänner men det kommer bli tomt nu när treorna ha slutat:/
men det är bara bita ihop för snart slutar jag:D haha två år kvar;) men det kommer gå fort.
Jag ska kämpa allt jag har detta året nu:)
Finns inte så mkt mer att skriva att jag ska ta mig hem till Emil och lära mig massor , måste !!
Har inte så mkt mer att skriva?


2008 är bilden ifrån då när man va kär och dum och inte visste det ena eller det andra!

Kommentarer
Postat av: Cissi

du får ha en trevlig kväll du med! :)

2010-08-16 @ 22:02:57
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0