17/8-2010

God morgon Sverige!

Hoppas ni har sovit gott och ätit en god frukost !
och hoppas ni mår bra också:)

Om ni frågar mig så mår jag bra är bara väldigt trött för jag inte kan sova länge längre!
Men jag har iaf hunnit äta lite och tagit kort på ena valpen vi har här , jag har inte kollat på dom jag har inte tänkt på det haha sen igår skulle mamma göra ordning rastgården så tog mamma ut valparna gud så söta haha.
iaf den bruna men jag ska visa kort på det sen:) Idag kommer Sofie hit och vi ska väll snacka massa och umgås.
Jag ska tvätta all min tvätt idag också! Härligt höhö.. sedan måste ja ta en dusch också . JA dt finns väll inte så mkt att säga om denna dagen. Ni får nöja er med detta så länge:)

Ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0