Malmö!













Pojkar:)








min nya bil:)







Massa bilder från idag vi va i Malmö idag med klassen och C det har väll vart skoj men kunde vart roligare haha!
Va inne på Röda korset sjukt drygt har inte haft så tråkigt haha.. som felix säger " nee om man skulle gå och runka en stund" haha ja kunde inte hålla mig där .. och vi skulle VARA TYSTa haha
gick in till stan sen och åt mat gick in på lagerhaus lite med EMil sen till tekniska museet dt va lite drygt haha men ja ha redan vart där så:P  haha pojkarna tog tag i strippstången och dansade för mig ! dessa små pojkar:D ja tackar inte nej att kolla på ;) haha! påväg till tågstationen så skojade pojkarna med en kille som skulle köra ut från pakeringen haha asså denna killen som satt i bilen måste gjort dt medvetet haha han satte på spolavätskan eller ja den sprutade uppe på bilen eller ja så Kim fick dt i ögat hahaha! vilken jävel asså!  när vi kom till stationen va dt sjukt många poliser haha märks att man är i en lite större stad haha men vi kom på varför dt va så många poliser dom va tvugna att vara med på tåget för att dt finns för många hulliganer som ska till Helsingborg och kolla på fotbolls matchen ! mellan malmö och helsingborg Höhö! när ja kom tillbaka till Kstad så gick jag och köpte naglack rosa & svart:) hihi

Nu har ja gjort lite engelska glosor och gjort de sista frågorna på gleerups nu måste ja prata med lasson så han radera de så ja kan göra testen imon med:)
Nej nu ska ja göra lite annat! Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0