TRÄNAT!

Annelie: jag kommer tyvär inte åka någon stans nu :( blir isf i maj men vet inte ens dt . känns lite drygt:P hehe
IAF!


Stack och tränade med Sofie & Anna det va väldigt skoj faktiskt länge sen jag va med bägge två :)
vi har bestämt att nästa vecka blir dt Street dance och ngt annat på torsdagen? minns inte haha:P
Och nu ska jag faktiskt sätta på Andra avenyn sen blir dt att städa rummet & soova en dag imon med .
19 grader tydligen så imon blir dt sommar kläder=)
Vet exakt vad jag ska ha på mig:)
Vill ha Valborg dt kommer bli nice tror jag=)
Nej orka inte skriva njuuut av livet=)
Dt kommer inte från en rätt person att säga dt men idag gillar ja livet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0