Söndag!

Haft en helt underbar helg faktiskt om jag ska vara helt ärlig:)
I fredags så jobbade jag det gick väldigt bra vad jag tycker sen vad andra tycker skiter jag i:)
Lördags : kom stoffe hem till mig vi åt frukost och började hjälpa Liza & Emelie att flytta till deras nya lägenhet väldigt mysig:) Sen blev dt att grilla mat MUMSIGT!  Passa Bam inatt också jag och älsklingen kollade på Shall we dance väldigt fin film:) Idag så vaknade vi vid halv åtta väldigt skönt stack hem till mig och började stor städa rummet och då menar jag det verkligen duschat och tagit dt lugnt sen drog vi på Bio med Emil & Sorsa:)
det blev Clash of the Titans börja gilla dessa gud filmer:P hehe påväg hem så va det en kille som tappade sin plånbok i bussen så jag tog hem den mamma ska lämna in den på polishuset imorgon , Jag känner mig väldigt god av mig , kanske Gud kan sluta straffa mig nu ;) jag kommer inte ha någon data på en vecka eller något sådant för jag har prov denna veckan så det blir att fokusera på det :) Så Stoffe tog hem min data till han sålänge väldigt gulligt gjort:P hehe
Nej nu ska jag dra och göra lite Engelska innan jag ska sova:)

Här kommer lite bilder:)
God natt sov gott <3

Frank va på besök igår:)

Bam:)












LYCKLIG MED DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0