Söndag:)

Hejsan!  Hur mår ni idag:)?
Jag mår bara bra väldigt bra känner mig absolut bättre idag en jag gjorde igår =)
Kanske va sömn som behövdes? Kanske dt va:) Ska snart börja fixa mitt rum och börja klä på mig blir att plugga lite engelska sen ska jag in till stan behöver lite motion är så trött, pratade med mamma om det när jag kom hem igår då hade hon läst i en tidning att man skulle kolla hjärtat om man är så trött som jag är får bli att göra det då skoj ! Not men om man vill bli pigg då får man ju göra det:) Men iaf ska gå in till stan och sola sen till Andys lekland för Stoffe jobbar där idag så ska komma dit en sväng sen så ska vi gå hem tillsammans. :)

Igår så va jag ju i Ronneby det va rättså skoj men jag hade såå ont i min mage så jag visste inte va jag skulle ta vägen allså :( Men skoj att träffa Anita & Annelie o min pappa =)

Ah något jag stör mig på det är folk som ha vart väldigt bra vänner till mig men nu börja man se en helt annan sida av dom. det stör mig sjukt mkt .. Det är inte mina vänner längre jag vill inte ha med dom att göra för finns inte falskare. Men man märker ju med tiden vem som är äkta eller inte:)

Nej nu ska jag börja göra ordning lite här och där städa toan, rummet och diska min disk! haha
har sjukt många glas sen jag va magsjuk:P

Ikväll blir dt grillning med Mamma , Stoffe & Lisa:)

HAHA mamma är rolig vi pratade om valborg att ja skulle grilla med mina vänner men om dt blir dåligt väder kunde vi dra ut och äta , Mamma bara men lisa ha inte några pengar till det:O? Men mamma jag vill faktiskt ut och äta själv med mina vänner utan er;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0