Om alla andra kan så kan ja!

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - Iv 2:a året
Vad hade du för hårfärg - svart
Hur lång var du - 1,70
vem var du kär i - Tirri
Hade du nån Pojk/flickvän - Ah
Vad brukade du göra på fritiden - Umgås med vänner och festa
Vilka umgicks du med - jadu olika:P  Totte mini malin stoffe andre hägg ..
Var allt Bättre då - FInns för och nackdelar med allt;D
Skulle du vilja gå tibx dit - ne eller kanske få tillbaka min kontakt med vissa bara
Har du förändrats - Jag har blivit mycket mognare tycker jag.


Nu:
Vilken klass går du i -
FP1D
Vad har du för hårfärg - svart/brunt
Hur lång är du? - 1,71 cm
Vem är du kär i - Ja och blir dt mer o mer:D
Har du nån Pojk/flickvän - JAPP!:D
Vad brukar du göra på fritiden - umgås med vänner pojkvänen, skolan , gymmar;D
Vilka umgås du med - olika
Hur ser du ut - Lång normal byggd . Miss black,D

Har du:
Kysst någon -
Japp;D
sovit brevid någon med samma kön - Ja!
sovit brevid nån med motsatt kön - Jajamen:)
slagit ner nån - Nej dt hade ju vart ett under isf
Ljugit för en bra vän - inte en bra vän kanske eller minnsinte haha 
Svikit någon - ah och blivit sviken 

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Erik ;D
Kramade du senast - Jadu vem va människan nu:O? :s 
sov du hos senast - måste bli min pojkvän:)
Vill du vara just nu - ingen!
Ringde dig senast - mami?
Vad:
Drack du senast -
Vatten i solan
Köpte du senast - Skor
Gjorde du igår -
solade, andys grillade och myste med älsklingen
ska du göra imorn - vet inte riktigt än
Vill du göra just nu- Sova litehaha
Åt du senast - två knäckebröd med skinkost:)
Är närmast dig som är rosa - min rosa kudde:)

Kärlek :
Du är kär nu -
Japp de är jag ALLT!
Du har sårat nån så den började gråta - måste va ett jävla bra tag sen minns inte
Nån har sårat dig så du börjat gråta - många

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Har hänt
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - ojaah:P
Jag har smugut ut utan lov - njamamma visste vad ja tog vägen isf:P
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - mm=/
Jag har en hemlighet som ingen vet om - ah vissa
Jag har fuskat i ett spel - kanske finns i sjön haha
jag har struntat i ett prov - Jaadå:P

Dåliga Tider: 
Jag har skadat mig sjäv - aah

Jag har druckit alkohol - japp
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja,några gånger
Jag har vaknat gråtande - nja tror inte dt:P
Jag har somnat gråtande - Ja, tyvärr..

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Aldrig varit på en, MEN ja, jag får rysningar när jag tänker på det..
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - nja för fem år sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0