Måndag!

26 April 2010
Hejsan.

Idag så har jag vart i skolan det var faktiskt väldigt drygt hade gympa boxning hade vi på schemat haha jag va ensam tjej dåva som nästan alltid ;) Men det va väldigt skoj hade matte satt och ritade lunch - riktigt good mat va det idag mumsiii men jag kan tyvär inte äta mkt längre blöö:( håller på spy av bara tanken på mat haha Satte ute med Robin och Hanson snackade massa skit gick till engelskan och hade som sagt engelska fick lära mig volkaler och lite sådant dt behövdes kände jag. Tog bussen hem med Sebbe & Måns såg att dom hade mina kära skor på Netto sprang dit och köpte skorna och såg att jag hade fått min LÖÖN! wiihoo men den får sparas till Ullared är taggad till det =) Nu sitter jag och prata med Erik i Skype väldigt trevligt=) Får se vad som händer idag dra en runda runt gamlegården. ??
Har iaf fått tillbaka min data nu WOOHO haha nej men ah finns inte så mkt mer att säga!:P
Ni får ha en såådan bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0