Måndag (söndag) hahaha

åkte till min far i lördags det var väldigt skönt att vara långt ifrån Kristianstad kan jag säga !
har saknat min pappa också åkte dit med Jonas, Annelie,Noel & Anita:)
Lilli & Ed va där också:) Det blev massa gott i lördags fika och massa mat va väldigt seg tyvär men det gick iaf och i söndags så gick vi ner till pappas kära jobb och kollade runt:) Han är verkligen stolt för sitt jobb;)
Blev mat sen vidare till Kalmar in till Gina , hade sån kupong stod 150 kronor , jag blev faktiskt besviken !
Det va om man hade köpt för 500 kr det gällde. Hittade en skit snygg klänning för 150 kr , men jag köpte svart linne och svarta leggings. Älskar alla kläder på Gina hade kunnat köpa hela Gina om jag hade pengar haha..
Kom till kstad hoppade i stoffes famn vi myste hela kvällen
Idag blev dt massa mys sen in till stan och åt på Burger King, vi är snart stammkunder där!
Nu är jag hemma och ska ta det väldigt lugnt ikväll:)  Kolla på Johan falk för att dt ska vara så;)
Nu blir dt lite bilder:)
Kristianstad på morgonen!
Tåget till Ronneby!
RONNEBY!
Noel hemma hos Pappa:D
Mamma tycker att jag är egoistisk av mig så HÄÄR blir en bild på mig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0