Jag har blivit

väldigt dålig på att uppdatera jag vet men jag har ingen sug på att skriva längre faktiskt.
Träffade malin i måndags vi stack och solade sen vidare till Clara som ni ha sett på bilder
färgade utväxten och lite sådant fick ett sjukt fint armband av Malin hon vet att jag älskar armband!
Och detta va något som passade mig såå bra!

soo mysan style;) HAHAHA skojar haha dessa bloggar man inte kan få nog av.  >< haha
Idag har jag inte gjort så mkt fått panik att min migrän inte försvinner ha ej kunnat sova heller.
men tog nyss en dusch och borstade tändera fan vilken skillnad allt blev känner mig renare haha:P

Jag har faktikst inget att skriva om ni får komma något jag kan ta och skriva om någon gång i bland:)

Nu kommer dt lite bilder:)


Viktor blev trött på allväntade i tisdags ner till malmö!
HAr faktiskt inte vart med om de och hoppas ja aldrig får vad med om det mer!


Världens största semla! jag tror ingen hade orkat äta upp den inte världens största heller!


Där sitter "hiphoparen" som ngn jävla malmö bo sa:P ja blev nästan suur >< haha

Sårhääär LYCKLIGA ÄR VI PÅ FORDONS TEKNIKEN NOOOT!
säg mig , finns dt ngt tråkigare?

Och det fina armbandet! jag älskar det Malin köpte det till mig när hon va i Spanien för någon vecka sen
det är så mina närmaste vänner är tvunga och köpa ngt litet litet till mig från ngt land:P jag har armband från Palestina/jordanien , arabiska pengar:P armband från cypern och lite sådant =) Nej nu ska ja göra något väldigt väldigt gulligt!
Ni får ha de så bra så länge hoppas ingen får Magsjukan för det är inte skoj!




Kristoffer , hjärtat du kan inte förstå hur mycket du betyder för mig !
I Love You !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0