God morgon sverige!

Hur mår ni idag?=)

Jag mår bara fint men är väldigt trött faktiskt ..
Men efter skolan blir det att sova för jag jobbar inatt så
men något som svider lite jag kommer kanske inte få träffa min baby innan tisdag kväll eller något.
Kanske stannar kvar hos pappa tills måndagen. & Tisdagen jobbar stoffe.  =/
Men jag tror jag åker hem på söndag kväll med Annelie och dom:)
Jag drömde något hemskt i natt usch jag hatar det verkligen..
Hoppningsvis kommer det inte hända ,
Idag är det fordonsteknik hela dagen det kan bli skoj om alla är på humör:)
NEj jag har inte tid att skriva massa hihi
om 11 dagar är det 9 månader mellan mig och älsklingen!
blir ju bara bättre och bättre!!! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0