God kväll!

Jag har inte vart världens bästa på att skriva men jag har verkligen ingen ork faktiskt om jag ska vara helt ärlig!
Idag i skolan så fick vi byta däck till sommardäck och vi tvättade rent vinterdäcken Och kollade kylavätska och spolavätska sen gjorde vi inte så mycket mer kollade på när pojkarna polerade en bil och vaxade bilen:)

 Asså något jag stör mig riktigt mycket om det inte en i klassen som kalla mig fitta så är det en annan som kalla mig H*RA!  jag kommer snart dampa , jag har slutat vara så aggresiv har försökt lugna ner mig försöker vara snäll och massa. Men vad får man tillbaka? Bara skit. Massa jävla fula ord.

Ibland har jag bara lust och stänga käften och inte prata med någon i klassen alla är så jävla dumma i huvudet.
Och vissa stör sig på min Dialekt också ibland fåår man damp eller Jag är smålänning och kommer alltid vara det så är det bara ... Den enda som får mig på andra tankar det är Kristoffer han får mig att må så bra det finns inte ord att beskriva det helt ärligt han finns alltid där lyssnar alltid får mig att skratta .

Vill dela mitt liv med den pojken asså!

Iaf min data ha typ snart gått sönder så sitter på mammas så man får se hur det blir med datorn

Nej nu blir det sängen faktiskt.

God natt sov gott
älskar min familj & min pojkvän! <3

Kommentarer
Postat av: Annette

Menar du verkligen att ALLA i hela klassen är dumma i huvudet..??

2010-04-16 @ 07:59:54
URL: http://netttiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0