GLAD PÅSK !

Hur har eran dag varit?:)
Hur kommer er dag se ut, äta påsk mat som vissa gör?
Min dag har vart bra vart med Emmax2 och Annette hela dagen i skolan typ
vid ett tiden så sa Lasson att vi skulle packa ihop och börja städa så vi fick sluta vid halv så vi städade och samlade oss auuw då fick vi tårtor C-D klassen:) Väldigt gulligt tyckte bara synd om en kille som är laktos, jag vet hur det känns när man inte får äta vissa saker , för jag är gluten. Men vi fick sluta vid halv två ändå tog bussen in till stan , Annette skulle ta bussen med mig men hennes kille va påväg till stan så hon gick men fick sällskap av Emil & Sebbe vi hade det väldigt trevligt ! ikväll blir dt jobb som sagt ska få i mig lite mat snart hoppas jag sen ska jag sova i massa av timmar:) Så man är piggpigg;D

Ni får ha en så bra & njut av det härliga!!
Puss & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0