FREDAG!

Vilka underbara dagar jag har haft seriöst!

Igår så åkte jag hem till Stoffe på förmiddagen vi gjorde frukost och satt ute i ute huset riktigt härligt väder vi frågade Alexandra & Emil om dom ville komma så Emil kom vi tog upp studsmattan sen hoppade vi och sen satt vi och pratade massa skit , Efter det va Emil tvungen och dra då kom Alexandra ist kollade lite på film cyklade till Österäng för att äta Pizza sen in på Netto och köpte chips, godis , kakor och läsk! Satt i ute huset med tända ljus och filtar runt omkring oss vi myste riktigt sen kom Emil & Tobbe också väldigt skoj hade vi tror jag inte jag har skrattat så mycket på väldigt bra tag hehe.. Tiden rann alla va tvunga och dra jag och stoffe gick upp och la oss. Ja säger det den som säger att dom har växt ifrån Gluten ni LJUGER! Man kan inte . smakade lite på Stoffes pizza igår jag trodde jag skulle dö i natt hade förstoppning haha! ja vet lite för mkt info;) men Fyyy. Iaf idag mår jag bättre jag och stoffe satt ute i ute huset och åt frukost idag också gjorde ordning oss tog bussen in till stan och gick in på H&M kollade en vår jacka till honom, sen Skulle han till jobbet och jag tog bussen hem:)
Nu sitter jag i sängen ska snart börja städa och duscha sen blir deet SOOOVA!
Jobb i natt vettni:D
Nu blir dt massovis med bilder:))
BABY!
MUMS!
EMILÄSH!
på kvällen blev det Pizza sen massa gott =)
Alexandra:)
Kristoffer Wittenberg, du gör mig hel <3

Kommentarer
Postat av: Alex

MEN OFTA MY! haha.. räckte de tinte med att du la upp den på facebook, utan du bara måste lägga upp denhär med? hatar bilden. SER helt mongo ut XD...

2010-04-12 @ 07:48:43
URL: http://helggee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0