En bra tisdag!

Stack till Sjukhuset och prata med min nya läkare för jag är gluten då har jag ingen barn läkare längre för jag är vuxen TYVÄR! Åkte hem och hämtade Bam på dagiset gick hem och vi busade på vägen hem kom hem kollade på film och åt kakor sen kom Malin & Hampus hit och vi gick ut också med Bam sen upp till Lotta där dom fick lite mackor och Salta pinnar sen blev det glass för dom sen lämnade jag Bam hemma hos sin mor
Nu är jag hemma och tar det jävligt lugnt .. Saknar min baby men så är det:P hehe
BILDER!
Mamma säger att ja ha för mkt "koftor" "tjocktröjor" haha till och med hennes vän ha gett mig en fin kofta tyvär lite för stor men jag gillar den sjukt mkt!
Mys!
cooling!
Massa glass:)
Hampus:)
Och min malin:)
Nu sitter jag och lyssna på Erik pratar på msn!
Om man skulle fixa skype och mick?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0