9 månader IDAG!

Idag så är det 9 månader mellan mig och älsklingen!
Väldigt mysigt:)
Men jag känner mig lite små sur men mina drömmar tar som sagt kol på mig ..
Finns det inget ställe så man kan ta väck alla tankar? haha lägga det i en burk:P
Nej men jag mår inte bra av att tänka såhär som jag gör , det förstör mig psykiskt(?) TRor ja dt blir haha
Älsklingen kommer vid tolv tiden hade velat ha han här nu ist, bara krama om honom och känna kärleken som han sprider, Men idag vet ja inte riktigt vad vi ska göra eller jo en sak vet jag vi ska laga mat idag!! =) Massa gott vi är bäst på att laga mat höhö bero på vad vi pratar om nu då ;)
Kristoffer Wittenberg <3 My Thorsson
Det kommer fler månader, vi är gjorda förvarann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0