2 April

Inatt jobbade jag , det gick väll bra tror jag (?) är lite orolig hur det kommer bli när jag slutar kommer säkert glömma bort massa haha xD Nej jag ska verkligen läsa pappret noga hela tiden. Inatt gick tiden mycket snabbare en det bruka göra mycket folk igår fick ihop rättså mycket pengar. :)
Vaknade vid halv tio är faktiskt pigg men det kommer väll slå om på eftermiddag:P hehe Förhoppningsvis inte kan jag lägga mig tidigt ikväll ist utvilad tills imon ska ju åka till min kära syster sen vidare upp till kalmar hämta nästa syster sen över till Öland och umgås med pappa i helgen. :)
igår innan jag åkte till jobbet så busade jag lite med Diva i min säng ah hon är så sööt!
Jag läste Lisas blogg nyss och hon hade fått sitt påskägg va tvungen och ringa mami vill ha mitt också haha!
nu sitter jag här och äter påskägget men snart får jag ta tag i kragen och städa undan på rummet .
Mammas kompis är så gullig , jag vill ha en stickad tröja så hon sa till mig att jag skulle fixa allt som jag vill ha till min tröja sen skulle hon sticka en, lätt att jag ska göra det. :D
haha vilka mer trodde att det va Rosanna som va falsksanning?
TRor inte jag ha blivit så lurad haha det är nice ;)

Nu kommer det bilder:)

Inte lätt att ha en häst i sängen;)


Visst e vi söta:D


påskägget;)

Gillar tyvär inte all påsk godis :P

såhär ser ja ut direkt efter man har vaknat;D

Kommentarer
Postat av: lajs

Ditt ser mkt godare ut än mitt :'( haha

2010-04-02 @ 14:09:35
URL: http://lajsnajs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0