Vad ska man ha för rubrik ?!

Nu blir det att säga godkväll allt folk:)
Kom hem för en stund sen har varit ute i Näsby har vart kultursdagen
ja, kan ju säga det är inte som när man va mindre vi hade så jävla skoj då!
men nu går man och mingla lite på allt möjligt! Men iaf Kultursdagen är iaf
med dans musik och mat från olika länder och jag har provat på Krudisk te och Afgansk mat
det va gott alltihop, men jag blev besviken för det man ville höra på scenen va inte
Talangjakten och Rap-musik ! Malin kom och höll mig sällskap till slut dt va trevligt:)
nu kmr dt lite bilder från allt:)
mamma sa att dt va kallt ute:$
mamma sa att dt va kallt ute:$                                              maten(Y)                        Albanskdans!
Kurdisk musik !
skulle likna japansk mode:S
Japp nu har jag lagt upp några bilder på allt !
nu ska jag se på film tror jag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0