trötter

Grattis lisa till ditt körkort föresten! :)

jag och mamma stack och åt mat innan med några vänner till mamma
och vi fikade efteråt och lite sådant sen har ja läst lite i min svenskabok
och nu är jag hemma och saknar min älskling jätte mycket:( det känns sjukt att inte
vara med han i helgen , jag älskar han så sjukt mktoch saknar han så jag spricker snart .
denna helgen kmr kännas jobbig ! men på måndag får jag träffa sjuklingen :(
ah har inte så mkt mer att säga än att imorron är det Kultursdagen
kanske lägger upp en och annan bild imorron:)
får se hur jag ser ut imorrn om ja ha luffa kläder elr fina kläder på mig :)
har inte så mkt mer att säga!
ni får ha en fortsatt bra fredagsMYS :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0