trött och helt slut

HejHej!

Hoppas alla har haft en bra dag ?:)
idag så gick jag till skolan men på väg till skolan så märkte jag att jag blev helt kokhet och helt yr , fick nästan panik i kroppen men ja va med på matten och bilden sen så gick jag hem mådde inte alls bra . nu har jag kollat lite på andras bloggar som jag gör varje dag typ sen har jag sovit gött och kollat på älskade hatade förort eller va dt nu heter . och nu tänkte jag kolla på Riverside och Andra avenyn men nejnej du slutar sidan funka ! hatar att inte sidorna vill funka när dom ska!
men iaf jag har blivit jätte kär i ett halsband
finns  på http://www.bettiesgalleria.com/
jag såg den sidan på Fokis.se älskar tjejens blogg asså !
ah har inte så mkt mer att säga än att jag va hos pojkvännen igår då ju , lilla sjuklingen :(
saknar han extremt mkt asså!
men aja får se om jag går till skolan imorron är helt slut i mina ögon asså!
ha de så bra:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0