Sova är skönt men jobbigt!

Ibland kan jag sova som ett litet lamm men ibland sover jag som en liten kärring på en hård sten,
det är verkligen jätte jobbigt för man är ju så jävla sjukt trött när man väl ha vaknat och känner hur dåligt man ha sovit.  men aja nu har jag ätit lite mat och nu sitter jag lyssna på en låt på Desireenilsson.blogg.se
väldigt bra låt egentligen :)
Ska snart ta upp boken och börja läsa sen skriva klart min loggbok
YES! jag läste nyss i Kristianstadbladet om att dom ska riva resecentrum
WOOHO va ska alla emosar och fjortisar ta vägen tror ni?!
men jag skiter i de faktiskt men det ska bli hotell resturang och köpcenter men där kommer dom hänga
men det är några år till dess jag hoppas dom river skitet snart:)
för Kristianstad är en gammal stad som behöver förnyas lite grann för allt är från 1600-talet.
har inte så mkt mer att skriva :)
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0