söndags kväll!

HejHej!

I torsdags bröt jag ut bara grät o grät , är i en känslig period just nu för tillfället men så jag gick inte till skolan i fredags så jag följde med maria till pasta vagnen och hjälpte till där och lite vid halv tre så kom min älskling och hämtade mig vi åkte in till stan och åt på Bk och hyrde fem filmer sen åkte vi hem till han började kollade lite på habib innan emil och robin kom sedan så åt vi mat och kollade på mer film och gick ut och träffade Frida , Sofie och två andra tjejer som är helt olik dom hehe . gick hem och kollade på film va väldigt trött så ja gick och la mig i lördags så gjorde vi verkligen ingenting vi va så trötta så vi somnade i soffan ja o stoffe , på kvällen åkte ja o stoffe till maxi och köpte massa godis och läsk sen vidare till bk och köpte mat till han o mig och robin sen kollade vi på film o lite gick o la mig vid tolv vaknade vid åtta idag men somnade om stoffes mamma väckte oss vid tio tiden då va dt dags för frukost sen så gick vi ut i trädgården och hjälpte till och plocka undan studsmattan och rensa rabetterna , fick money yeeah:) blir att fynda halsduk då :) fett skönt hade dt vart . sen ska ja spara resten av pengarna till en kofta! jag vill ha en fete kofta ! men nu ska ja ut med caroline när som!


min lilla älskling :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0