skulle kunna gråta när som!

Hejhej!
Har ni haft en bra skoldag/jobbdag/ledigdag?! :)
Min dag har inte alls vart bra , igår så kom min älskling och vi myste och kollade
på Idol och åt popcorn , sen plötsligt ringer mamma och fråga ha Stoffe åkt hem
då svara jag , Nej han är kvar han ska sova här, jaha säger mamma men hans moped är borta.
BLIR MAN INTE ARG DÅ?! har verkligen väntat på denna dagen jävla idioter säger jag bara ,
vi letade över en timme efter den sen så ringde vi polisen efter en stund ringde dom upp så hittade dom den
på basket planen , sönder slagen och dom hade försökt bränna upp den ! Hur mogna är endel?
Nej men vi kom hem vid tolv tiden somnade vid halv tre på natten för vi inte kunde sova.
och det borde ju inte va så liksom. Trötta va vi kan jag ju säga så det va bara dags och gå upp och duscha och fixa sig lite, jag va så trött så jag va klar på en halv timme så vi satt och åt frukost i lugn och ro .
kom till skolan hade fordonsteknik satt och pratade med grabbarna och tog dt verkligen lugnt idag .
Vi hörde att dt va en maskerad kille som va på Wendes området med pistol och Batong sprang runder och slog sönder en bil, hur sjuk är man sen så går man och polisanmäla de se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0