regn o regn

Hello!
hoppas alla mår bra idag och dom flesta ligger väll i sina sängar eller soffor och kolla på filmer och äter lite gott ba för det är så dåligt väder idag . jag har haft två lektioner idag filade klart klossen så det är bara att borra hål i den imon, stack till um och där fick jag undersöka mig och nu ska jag börja gå på några tabletter i 7 dagar hoppas allt löser sig . jag har skrivit att jag ska skriva om vänner pojkvännen skolan och kanske outfit som ni har sett så har ja inte gett någon outfit men det kommer jag ska ba få ork att fixa ordning mig och sätta på mig kläder och ladda kameran . men allt tar just nu kol på mig känns det som , känns som jag inte räcker till på alla håll.
Jag vill kunna hänga med i skolan så gått jag kan jag vill kunna finnas för mina vänner och verkligen visa att jag finns här för stoffe och va trevlig mot mamma när jag ändå är som suras och som sårast .
det är så mkt som snurrar runt i mitt huvud och inte nog med det jag måste hitta något till min älskling som snart fyller år sen vill jag shoppa halsduk skor kofta jeans leggings och hårfärg till mig men jag vet inte om jag ha pengar till ngt av de. för jag måste spara pengar för jag och min älskling ska kanske te norge eller till danmark vi vet ej vad som händer en.
men ni får en gammal bild på mig !
när jag va halvtblond:)
på namngivningen hos min syster jag o älskling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0