Kär i Billy Ray Cyrus !

Finare röst finns de inte i min värld just nu !

jag såg hur många som hade kollat min blogg idag , jag gillar de men det ska verkligen bli ännu fler, jag hade blivit tacksam om ni hade slängt en liten kommentar eller något(A) så man kan kolla på era bloggar också och se hur ni har de :)

jag ligger i min säng och väntar på att Idol ska börja för det finns inte så mkt mer att kolla på faktiskt har redan sett avsnittet av Andra Avenyn idag , jag kollade på datorn är så kär i serien, är det någon mer som tycker om Andra Avenyn:)?  och vilka tycker om Idol?! jag tycker bara om när dom ska sjunga första gången framför juryn :P
sånna som skämmer ut sig för halva Sverige . Hehe nu kom jag på en sak Liis my friend kommer du ihåg när vi bråkade med en 11åring för hon inte kunde stava till Sverige?! sverje?! haha . och hon hade en pappa som va polis och hon skulle anmäla oss . jisses  . japp samtidigt som jag ska kolla på Idol så ska jag fixa mina naglar , byta nagel lack och de kan inte ha svart hela tiden förstår ni väll  :) hihi

jag har inte så mkt mer att säga !
Ni får har en bra tisdags kväll!
så hörs vi imon efter jag har vart med mami på föräldra möte:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0