jobbig dag!

Hejhej allihopa:)

Hoppas alla har haft en bra dag!
Jag har haft en sådär dag , för det första så kommer inte bussen i tid till skolan och för det andra
vi har ingen mentor och våra lektioner är helt värdelösa eller något. jag förstår ingenting men det är som
vanligt då typ :) men iaf matten så hade vi diagnos det gick väll sådär hoppas det blir Godkänt :)
sen gick jag och Emma till Iv och hälsade på det va trevligt ba massa utläningar där detta året tur man inte går kvar då ^^ sen hade vi Bild asså vår lärare är så sur så hon skulle kunna hänga läpp med ett par surkärringar någon stans åt helvete! hon tror att vi är helt jävla störda i huvvet .. hon tror inte vi fattar och massa :s sen hade vi Engelska det va faktiskt skoj :) men vår lärare som vi ha på engelskan ha vi också på svenskan men hon vill tydligen inte ha oss längre för hon är upp på bf också . så vi får ha tommy och han kmr ja dampa på ngn gång känns de som . och huvudvärk har jag också , ska snart äta sen ba sätta på tvn och ta det lugnt tror jag, imon så har vi knappt någon sovmorron för Tommy är så elak som ha lagt dit svenska lektion där plötsligt men japp på fordons tekniken så ska vi göra sammarbets övning det kan ändå bli skoj med vår kära klass :)
Och lisa , jag har ny blogg och jag gillar denna mer ;)
så du får följa denna =) aha
en rolig sak ja fick höra idag är att en utläningar ville börja på fordon på wendes men han vågade inte för det va så mkt rasister där! jo tack för det ja fick höra i fredags så förstår jag att ingen utläning vill gå på wendes fordon ! haha
Puss!
Stoffe, i miss u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0