Irreterad.

Hej allt folk!
hoppas alla har haft en bra dag!  för det har inte jag haft iaf för jag har vart så irreterad på allt sen imorse jag hatar att vakna upp på fel sida för det förstör verkligen hela min dag . Har haft Matte Bild Engelska och Svenska idag . när jag kom hem så gick jag och la mig somnade direkt och sov i flera timmar har ätit och nu sitter jag här och ha piss tråkigt men det är ju som vanligt då allså .
jag fundera på att skaffa nya vänner eller?! men jag har så svårt att hitta tjejkompisar som jag verkligen klara av att umgås med. jag fundera på kolla tv snart sen lägga mig tidigt och sova länge sen har sov morron imon men jag måste till um imon för att prata lite med dom och sådant . imon har jag två lektioner jag ska verkligen kämpa på dom lektionerna det är fordons teknik vi har imon ! jag måste göra ngt åt min huvudvärk och trötthet jag kan inte va så jävla trött hela tiden . aja ingen som lyssnar på mig iaf när jag vill gå och testa mig och kolla min syn "men du har bra syn" faan heller att jag har! dåhade ja inte haft så jävla ont i mina ögon och huvve 24/7 seriöst jag knarkar migrän tabletter:S helt sinnes sen inte nog med det har ju ALLTID MENS!! hade p stav hade mens i sju måander sen tog ja ut den hade mens i två veckor sen började ja med p piller då ha ja mens hela tiden också:S det är ngt fel på mig :S jag kan aldrig känna mig bra eller perfekt för dt e alltid ngt som ska va fel på mig . detta är min klagar dag! så e de ba:/  jag saknar min pappa och min bror allt är ba så kaputt .. nej jag orka inte skriva mer ..
min bror                 ||        min pappa         ||  så ja känner mig just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0