Godmorron!

Hej Allihopa:)

sovit gott?!
dt har jag för jag gick och la mig redan vid sju tiden igår kväll!
jag ha inte så jätte mycket att säg än att skolan suger verkligen jag
vill verkligen inte tid ibland + min pojkvän har halsfluss:(
Inatt drömde jag en konstig dröm att jag fick träffa alla mina gamla vänner i Virserum , det bruka bli så när man börja prata med någon speciell som jag ha pratat lite med bella marie petter och kaltrin , lisa o petrah snackar ja med dagligen nästan , men iaf jag drömde att jag åkte upp dit nästa år i augusti och va där på marknaden och jag träffade alla igen sen dagen efter så satte jag bella o marie i vårt träd, om vi nu får plats i det trädet haha !
japp jag skiter i svenska lektionen idag för jag tkr det är så drygt men jag vet ej om jag ska skita i hela dagen faktiskt  men då bli inte min mamma så glad på mig hehe .
idag ska jag vara med malin undra va vi ska göra , men en sak ska vi göra vi ska till stan och köpa present till min älskling som fyller år på måndag:)
I helgen ska jag till min pappa det kmr bli sköönt att slippa allt jävla skit!
jag vill ba ta med mig mamma maria o bam och stoffe och flytta härifån är så trött på allt o alla.
men nu ska ja inte sitta här och klaga!
ha en bra dag allihopa:)
Dagens :
Jeans Leggins : cubus
Brunt Linne : Cubus
Kofta : Gina
Skarfen: arabisk affär! allså är den äkta mohaha! suuckers..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0