Godkväll!

Hejsan!
jag har verkligen dissat datorn hela helgen bara för vara med min älskling :)
hoppas alla har haft en bra helg! :) För det har jag verkligen haft :D

men iaf , i fredags så va jag med bby vi åt mat hemma hos min syster då och tog de lugnt sen gick vi hem och myste lite, lördags så åkte vi till Ikea och handlade lite jag köpte Cd hyllor och påslakan och en kuddnalle typ skit bra att ha :)  haha , sen åkte vi hem till mig och duschade sen så tog vi bussen hem till han cyklade till maxi och köpte gottis sen åt vi mat med hans familj och satt framför tv somnade så vi gick upp och la oss sen dagen efter åt vi frukost och kollade på tv sen körde hans pappa hem oss till mig så började vi städa och rensa mitt rum. nu har vi möblerat om mitt rum nu är dt ba sätta upp speglarna och hyllorna och ljus stakarna men nu ska jag fixa sängen jag ska lägga upp lite bilder när jag och malin hade tequila kväll:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0