Fredag

Hej alla bloggläsare:)

Idag är jag på bra humör för första gången på länge jag vet inte om det är för att det är helg men jag vet inte vad jag ska göra ? älskling ligger hemma och ha körtelfeber :/ och jag skulle till min pappa men jag ha börjat få ont i halsen själv så , så det sket sig långt åt helvete :/
men iaf jag ska äta mat med mamma idag dt kmr bli mysigt sen så i helgen kommer jag göra ordning mitt rum sedan så ska jag läsa ut min bok och på måndag ska jag till min älskling och fira han lite grann så han inte ba ligger i soffan och försöker få luft haha :P tycker jätte synd om han men vafan man få ner i vikt av körtelfeber ;) haha

men iaf idag i skolan hände inget stack till stan efter maten pallade inte mer av dagen !
så ja och emma va i stan och kollade runder och träffade på två bögar på partaj! ASSÅ SÅ HÄRLIGA PERSONER dt är helt sjukt dom hade sån humor som en annan haha. ah kul va de iaf :)

ikväll tänkte jag va lite fin tänkte ha klänning och strumpbyxor:)

Nej nu ska jag säga ha en bra Fredag !! så kanske jag skriver ltie senare!

puss & kram:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0