:)

Visste du att..

att jag vill ha - pengar 
att min senaste kyss - helt underbar!
att jag lyssnar mest på - min fläkt på datan
att jag pratar -när ja orkar
att jag inte gillar - raggmunkar
att min första riktiga kyss - va helt knas!
att jag avskyr när folk snackar - skit när om andra när dom inte e bättre själva
att kärlek är - är underbar
att jag gillar att - göra som jag vill
att jag alltid kommer att - vara mig själv 
att jag är hemligt förälskad i - min säng haha! 
att sist jag grät var - för jag saknade stoffe för mkt!
att min mobiltelefon är - röd
att när jag vaknar på morgonen - så somnar ja alltid om
att innan jag går och lägger mig - så kryper ja ner under täcket och allt annat i sängen
att idag har jag - pluggat och städat mitt rum och datan
att jag just nu tänker på - sova och bli frisk
att i kväll ska jag - ta de lugnt
att i morgon kommer jag - vara i skolan
att jag hoppas - på att ja får en bra 18 årsdag

Har du:
Någon som förstår dig? pojkvännen
Någon som du saknar? klart min kille
Någon som du hatar? japp
Vem kramade dig senast? Emma
Vem pussade dig senast? Stoffe
Vem ringde dig senast? mamma?!
Vem ringde du senast? mami
Vem var hemma hos dig senast? malin
Vem var du hemma hos senast? Stoffe


Har du några kärleksproblem? nej
Har du pratat med någon idag? yes
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? ja

Jag:
Är singel? nej
Svär ofta? aah alltid
Sjunger i duschen? sometimes
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ja och skönt hade dt också vart!
Skrattar åt dina egna skämt? ibland
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? ja dt hade ja

 

Har du:
piercingar? öronen
Syskon? jaaa
Jobb? nej
För många vänner? nej
Rymt hemifrån? ahdå
Färgat håret? yesbox
Bra självförtroende? nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? ah till min pojkvän varje dag:)
Varit kär? klart som fan:D
Gjort något olagligt? ah
Somnat i skolan? haha om jag har
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? nepp 
Sett en fallande stjärna och önskat? japp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? yes
Smugit ut utan lov? ahdå
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? aa
Somnat gråtande? japp
Hånglat med två personer eller mer på en kväll?nej
Blivit generad inför folk? ahdå
Varit kär i någon utan att säga det till personen? aah!
Ätit musslor? nej fyyfan
Varit på en festival? nja 
Haft ett förhållande i under en månad? ahdå
Blivit kallad player? nee
Färgat ditt hår svart? mitt hår e svart:P

Vad:
Längtar du till mest just nu? träffa stoffe
Ska du göra i helgen? va med älsklingen
Har du för kläder på dig? linne och trosor

Gjorde du igår? va hemma hos älsklingen
Ska du göra i sommar? dt är bra tag till dess
Åt du senast? nutella
Har du för mobil? sony ericsson
Vad köpte du senast? plopp
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? bajsat ner mig


Vem/vilka:
Slog du senast? ja kanske felix elr mattias elr måns :P 
Fick du sms från senast? stoffe
Pratade du med? när? emma då innan när vi va i stan
Skulle du kunna göra allt för? familjen
Var du med senast av det motsatta könet? dom i klassen
Kan du lita på mest? stoffe
Vet mest om dig? stoffe om ja ska va helt ärlig
Sov du tillsammans med senast? stoffe

Allmänt:
Har du pussat en groda? nej
Kan du hjula? nej:(
Biter du på naglarna? nej
Är du EMO? emo är en stil inte hur man är
Vad skulle du göra om du vann en miljon? först resa till dubai sen SHOPPA satan!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? fyfan nee
Har du sjungit inför publik? neej
Följer du mode? nej ! den är förjävlig!
Är du hungrig? nej men sömnig
Är du blyg? lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0