:)

http://www.youtube.com/watch?v=BLpzRnpWbMc



Jag är löjlig men det är man när man är kär:)
när jag blev förtjust i Stoffe så va det denna låten som fick spela i min systers bil för jag älskade den
för det va Stoffe som fanns i min hjärna då! barnlåtar kan också va bra:)  hehe

om två veckor så är det 3 månader mellan mig och Stoffe , och kär i han är jag allt!
hade inte velat byta ut han mot skolans snyggaste ens. så kär är jag, och jag hade ångrat mig om jag aldrig
gav dig en chans men jag ångra mig verkligen inte en enda sekund den dagen jag kom hem till dig för första gången och du fick din första puss där " där fick du den " hihi ! 

Vi har gjort ändå rättså mkt på dom här tre månaderna !
vi ha vart i åhus och badat tosebro och badat kollat på bio vart på max och ätit massa mat och ätit glass på mc och ätit på favoriten och bk träffat halva din släkt och du ha träffat min kusin och min halva släkt på pappas sida och vi ha vart på ikea tsm , du ha vart hemma hos mig när ja kanske hade svininfluensan och nu har du kanske körtelfeber och ja ha vart med och firat din systers födelsedag och massa annat !
Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig nu Stoffe , du är mitt allt och jag lever för dig verkligen!
'har aldrig mått så bra som jag gör med dig!

11/7-09 är vårt datum så är det bara:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0