!

Störiigt!
jag ha skrivit två inlägg igår men inget ville funka..
men jag har faktiskt inte så mkt att säga egentligen .
men jag kan börja helgen , i fredags så hade jag och stoffe två månader dt blev att äta ute och mysa
i lördags så va ja hemma hos malin och söp!
och söndags så va ja bakis hela dan men min älskling kom på kvällen och myste med mig
i måndags så va de skola hände inte allt för mkt samma sak i går skola
och idag hade vi sov morron ja nettan o emma gick lite i stan vi va på hm och kollade runder hittade typ en slags korsett som jag ska köpa på fredag:) jag ha skrivit glosorna nu lite ska plugga lite te men ja e fett hungrig! sen kommer min bby hit vi ska mysaa!! men nu ska jag byta lakan i sängen ha ja tänkt :)
den jag vill ha e svart/rosa fett snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0