!

Hejsan!

dagen började med äta frukost med mami och duschade och gjorde ordning mig och sådant tog bussen in till stan halv ett mötte Stoffe Robin& Macke:) vi gick till bk och dom åt mat sedan så gick vi lite runder inne i stan ville hitta halsduk och skor men hittade inget sen åkte jag o stoffe hem till han och myste ba en sväng för någon golv mäklare skulle göra ngt så vi va tvunga och va där och öppna för han . sen åkte vi in till stan igen och då gick vi till apoteket sen till Darins och fikade :) baah va dyrt ^^  haha . men nu har jag iaf ätit mat jag ska hem till malin ikväll vi ska ut en runda och sedan hem till henne och kolla på film , det kan bli mysit nu när man inte ha setts på ett bra tag helt själva då allså :)

tänkte lägga upp min outfit idag:)



koftan - Gina
Linnet- JC
Jeansen - Gina


<3 

Kristoffer, I Love you du är allt för mig!
11/7-09

Kommentarer
Postat av: lajs

fan du har ju ny blogg! har undrat vrf du inte uppdaterat din andra:P

2009-09-08 @ 09:49:54
URL: http://lajsnajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0