wawa bah

Ja nu är det såhär jag har alltid älskat utlänsk kultur eller något men jag älskar absolut arabisk musik nu har ja lyssnat på två låtar hela kvällen och jag har lagat mat jag trodde jag skulle spy så ja slutade äta.
nu sitter jag här i köket och kolla ut på betong orten . Man måste inte på i Malmö Göteborg Stockholm för att se sådant kan ja säg. Man kan bo i lilla Kristianstad på Näsby också , bara massa skit här ute men det är skit överallt för min del men jag ska försöka se positivt men jag vet inte på vad precis, men ikväll så har jag ingenaning om vad jag ska göra faktiskt , ingen rolig att snacka med på msn heller . ah finns väll inte så mkt mer att skriva bloggen har blivit som en dagbok just nu för min del för att skriva ner det på papper är bara onödigt man slänger skitet till slut eller annars är det bara massa skit snack man skriver där. 


Jag saknar min lisa otroligt mkt , hon har alltid vart där när man är ledsen men nu är skolan som står på spel så jag låter henne plugga där , hon verka har mer framtid än jag själv kommer få .
Lisa är då allså min barndomskompis från Småland där jag bodde innan vi hängde ihop som två plåsterbitar på varann iaf mest på skoltid men dt kunde hända mkt på dom timmarna också haha om jag bara kunde ha dig så nära som jag hade då , kunna ses när som bara ringa så ngn kmr te än,  nu får man boka tid för att ses så man ha pengar bägge två och massa skit . jag saknar min pälsk jätte mkt :(

Hösten har kommit förbi det blir att sätta på sig vinterjackan snart men dt känns ändå för tidigt äsch , men iaf jag har fått in pengar nu men fan ja hinner inte köpa en sak så får ja panik och tänker om det kommer räcka till den siste igen .   fyfan vrf har man inte jobb ? vet någon något bra jobb på helger?! haha . ja tar de direkt allså .


är så trött på att gå i skolan så dt finns fan inte ord att beskriva de, känns som man kommer hoppa av skolan =/men dt vill ja inte heller . ah nu blev det ett långt inlägg men iaf nu får ni alla har de så bra:)


Puss

Kommentarer
Postat av: lajs

älsklipälski förlåt för skolan tar upp så mkt tid!

jag saknar dig så otroligt mkt önskar verkligen vi bodde närmare varandra!

älskar dig!

2009-10-01 @ 20:20:43
URL: http://lajsnajs.blogg.se/
Postat av: mysan

pälsk, skolan gå först dt vet vi bäggge så är de bara!

men vi håller ihop på ngt sätt iaf!

jag saknar dig & älskar dig<3

2009-10-01 @ 21:04:03
URL: http://mysanthorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0