trötter

Herregud!
måste man alltid höra av sig eller bli vän med endel igen för att ha någon att umgås med?!
NEJ! det är något jag inte kommer göra, jag sa upp en vänskap för några månader sen och jag ångra mig inte att jag gjorde det för vi är helt två olika personer har aldrig vart så innan men folk förändras jag har också förändrats det vet jag mkt väl att jag har :) men endå saknar jag vissa stunder med personen men det blir ju ändå inte som det va innan!

men iaf egentligen fundera jag på dra te den satans halloween festen på lördag men om inte folk kan höra av sig efter man ha tackat nej så får de va , att bli sur för inget ska jag bli sur för jag vill dra ut och festa och hon säger nej ja kan ej ! nej jag skiter i de för då kan ja gå ut en annan dag eller något . men men skit samma nu!
jag har satans ont i ryggen och nacken helt sjukt:S jag ska snart göra ordning mitt rum och kanske plugga lite granna!

men har inte mkt att säg mer!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0