städat

Hoppas alla mår bra idag !
och sovit gott och hade skoj igår på Halloween =)
Vaknade vid halv tio gick upp gjorde en ordentlig frukost med Coco Pops och Mackor & ett glas Juice =)
sen har jag städat mammas gaderob och dammat av lite i tv rummet och nu håller jag på vädra lite ska snart öppna mitt fönster också sen ska jag börja städa mitt rum och damma av lite grann:)
jag lovade att jag skulle hålla mitt rum rent när jag hade fått nya tapeter Yeah right haha !
men iaf ska snart ut med hundarna också ska gå en liten längre runda en vanligt fundera på ta ut alla tre för jag e så sööt (A)HAHA
sen ska jag plugga också japp har inte så mkt mer att skriva ,skriver senare:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0