Rubrik!

Rubriker är jobbiga att komma på :P
men iaf har plockat undan lite skit på mitt rum ska snart ta väck lite mer
jag längtar tills vi ska storstäda hela lägenheten kommer lukta rent och gott!
jag har gjort lite läxa med men får försöka göra så Stoffe hjälper mig lite med dt
ibland känns dt som man e jätte duktig på engelska sen ibland känns dt som att man inte
fattar ett dugg av de. vrf är man så inne boende av sig ?
sjukt fint väder ute och jag sitter i min säng och skriver i bloggen :p
men om det är lika fint väder imon så ska jag fan ta med mig någon hund ut på fältet och ta massa kort :)
kanske dra med mamma också`? haha
Vi ska få hem två hundar idag först va det så att Foxi skulle paras så vi skulle ha en annan hund så länge för dom går inte ihop men mamma kommer tydligen hem med en till hund kommer bli intressant och se vad det är för hund :)
jag kan ta kort på hunden sen hihi
jag har inte så mkt mer att säga
än att jag ska hoppa in i duschen nu !
p.s tur att man inte sover för den jävla löv blåsaren är igång igen !
fan vrf vänta dom inte när alla löven ha fallit ist?
idioter!

Puss MY

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

sv. tack tack !

detsamma :)

2009-10-31 @ 14:11:59
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0