orka ej.

HejHej :)
haft en bra dag? :)

jag ska ej klaga på själva dagen men är trött på att vara deprimerad och aggresiv hela tiden
har humörsvängningar så det skriker om det i svängarna haha.

en stunden kan ja va sjukt glad 1,2,3 så är ja fett arg .
men tur var på tisdag ska jag till um och prata om nya p-piller:)
ikväll blir det ingen stoffe kväll tyvär=/ men så kan de va ibland :)
ska plocka undan lite grejer här hemma idag och ta ut hundarna ikväll sen så ska jag
kolla på riverside men det ska jag göra när maria bam och mamma har dragit så ja kan ta dt för mig själv:) imon ska jag skita i skolan sa att jag skulle på rättegång så dt blir att vara hemma och duscha och göra ordning sig lugn och ro äta ordentlig frukost åka hem till min kära , Myyyys!<3

finns ej så mkt mer att säga att jag hatar min kuk data och msn!
tänkte lägga upp några bilder nu :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0