Ny duschad!

HejHej :)
hur mår alla idag då :)?
Jag mår finfint idag , är bara lite trötter men så kan det också va blir säkert bättre senare
japp jag skulle träffa min småläning basse men han sa till mig innan att han skulle ta tåget hem vid sex något så jag orkade ju inte göra ordning mig direkt vid elva ringde han och sa att han skulle åka om en timme så det blev ej att ses idag , men han skulle kanske komma ner på höstlovet med Omar :) det kan bli skoj =)
japp just nu är jag lite små irreterad för stoffes mobil är avstängd eller ngt .
eller kanske inte irreterad jag vet inte vad jag är .
men hoppas det löser sig snart vill ju veta om han vill att jag ska hem till han idag :S man vill ju liksom veta sånt innan man packar och klä på sig massa mög . men iaf finns inte så mkt mer att säga :)
hoppas alla får en bra fredags dag/kväll:)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0