Nu blir jag glad!

Nu börja det stiga här på bloggen och det gillar jag verkligen:)
så forsätt kolla och kommentera något inlägg om nu ni vill de, blir bara så glad om ni gör de:)
som nu idag är det över 40 som har kollat min blogg och det är jag väldigt glad för!
och fått två kommenterarer idag dt gillar vi, hihi ;)
Japp har suttit och kollat in kändis bloggarna idag då
kollat på många bilder från Blog Awards ,
och jag tycker verkligen det va rätt att Foki vann, ni som ej ha vart inne på hennes sida gå in där och kolla
fokis.se
men jag har kollat in gina sidan idag och hittade massa jag vill ha!
men jag ska köpa två av sakerna så länge iaf:)
Leggins & klänningen blir inhandlad denna månaden:)


Puss

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Haha okej ;)

Vad bra!

Min har också varit bra.

Tack så mycket! :D



Vad gör du?

2009-10-18 @ 20:01:42
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: lajs

haha du gör den ju fin iaf o kammar ut till skillnad från den subban! :D

2009-10-18 @ 20:49:23
URL: http://lajsnajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0