Några dagar kvar sen är dt höstlov!

Ah ! jag längtar tills fredag , men kommer bli tomt och lämna Stoffe men vi ses på söndags kvällen :) hihi ^^
men iaf idag är det skola tre lektioner sen så ska jag in till stan med Stoffe och lämna tillbaka armbandet och få ett större som han kan få runt armen denna gången HaHa sen ska vi hem till mig och mysa! skriver snart mer ska gå och äta frukost :)
Blev brända baugetter (?)haha men dt gick och äta nu har ja borstat tänderna och nu ska ja klä på mig det sista sen så vet jag inte vad jag ska göra:P haha
Stoffe tror solen är blå ? när den är orange haha!
japp nu kmr det en bild från Andy´s lekland i helgen när vi va på kalas där  xD
såå kul hade vi till slut HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0