Måndag!

Hej Hej alla läsare! :)

Hur mår alla idag då :)?
jag mår bara bra har lite ont i kroppen men så är det när man har gympa
sedan har jag haft matte fick reda på att vi ska göra ett slags prov nästa veckan
blev lunch sen det va jätte äckligt förstår mig inte på endel maträtter hehe :P
träffade min älskling så han följde med mig till Bf där jag skulle ha engelska så jag lämnade in min bok med
allså vrf jobbar inte lärare ihop om man ska ha endel elever på olika ställen , läraren jag hade fattade inget va jag och Filip sa men vi fick iaf en bättre engelska bok och det gick jätte bra , sen imorron så har vi svenska och vi skulle prata för hela klassen och jag vägra göra de så vi ska vara en liten grupp
Jag, Annette Emil Filip och Emma Book:)  dt kan bli skoj faktiskt
imorron ska jag vara med min älskling en stund för han har ett möte på sitt jobb
så vi kan ej vara så länge  .
längtar lite till Lördagen :)
men nu ska jag börja tänka ut vad jag ska skriva om tills talet imorron :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0