Lisa har rätt !

visst man saknar allt det gamla ibland för det känns som det hade vart bättre om det fick vara så men nu har vi alla gått olika håll Lisa går i Vetlanda på Bf och har kille körkort och älska shoppa Elin bor i Värnamo med sin mamma och lever sitt liv där Emma går i hultsfred handel elr samhälle?! och har pojkvän och lever sitt liv och jag bor i kstad och lever mitt liv här med mamma och ha pojkvän och går på fordon vi FYRA hade det så jävla bra i trean och fyran o lite av femman häxor popstjärnor och allt , och våra killar hahha
alla va ju kära i samma pojkar typ
Robin Loke Fredrik och Andreas P va ju populära hahaha
men jag hade ju petter och kaltrin ;) nej dt va tider de faktiskt
Och Lisa du ska behålla din blogg fö jag älskar den verkligen :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0