JAG ÄLSKAR DIG <3

- du är allt för mig baby !



kom hem från Öland igår ! baby stod och väntade på mig vid bussen!

iaf så i fredags efter middag åkte jag till kalmar för jag skulle hem te pappa!
vi stack och åt mat sen gick vi och handlade lite på maxi åkte hem te pappa sedan gick och la mig
direkt va riktigt trött!

lördag : gick upp och åt frukost kollade lite på tv stack till kalmar och shoppade köpte svart leggings och vitt linne & en tunn kofta:) sen gick vi in på Ikea och fikade sen vidare till Anita och va där och myste lite med Linus ska lägga upp en bild på han sen:)

Japp dt blev City Gross efter köpte Coca Cola Vanilj! fett gott asså!
hem och åt mat och kollade på film sen sova

Söndag: upp äta frukost duscha kollade på film och vidare in till kalmar igen :)
dt va ba dags och sätta sig på bussen och åka hem!
idag har jag och älskling bara tatt dt lugnt!
har typ sovit och myst , duschat och gått till Kvantum och köpt negerbollar och glass :)
snart blir dt mat sen film sen ska väll pälsk hem :( <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0