Ingen dag för mig!

Asså förlåt om jag är negativ men mitt liv går bara neråt just nu förlåt mig!

Allt känns så jävla tomt på något sätt en mamma som aldrig är hemma en pojkvän som är sjuk visst dt kan ja ju inte bli sur men att man lovar att ses sen går han inte te skolan ens sen får vi inte ses för de. asså faan sen känns dt som skolan kmr gå åt skogen när som för lärarna är dumma i hela huvvet och särbehandling är dt också!!

ta dom där jävla killar och kör upp i din fula fäääjaa gubbjävel!!
nej vi ska bara sitta och skriva och läsa hela jävla tiden vi lär oss inget av de .
om jag ska va helt ärlig så vet ja inte ens vad ja ha skrivit i den jävla boken ..


jag vill ha höstlov bara får vila ut och bara få vara en själv är inte mig själv längre känner jag , jag vet inte vem jag är en ensam övergiven person .. helt ensam . .


nu sitter jag på mammas data för min data la av när ja kollade på film kuk data.
ska snart göra mat till mig själv ...

nej detta är inte bra att ja sitter och tkr synd om mig själv men jag har aldrig kännt mig såhär ensam inte när jag ens va tsm med en utläning som inte lät mig va ute och inte fick vara med mina vänner då är de illa =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0