höstlov

Hej allihopa !
hoppas alla har sovit gott inatt och får en bra dag idag!

idag så har jag ingen aning om vad jag ska göra verka va sjukt fint väder ute men jag vill ej ut o gå helt själv
så vet ej vad som händer idag . jag har kollat på Andra Avenyn & Riverside nu på morgonen !

men ah finns väll inte så mkt mer att säga jo vrf kan man aldrig bli nöjd med dom kläderna man har?
varför vill man bara ha mer och mer? jag vill köpa massa av klänningar och tröjor och vill ha massovis med skor och väskor..

massa armband & halsband o örhänge !!

ska kanske vara med Dardan ikväll en stund va ett bra tag sen vi sågs:/ saknar han som fan!
imon så kanske jag ska vara med stoffe igen för det finns ju inget annat och göra .
för det är ju inte bara jag som ska höra av mig hela tiden sen blir ju folk sura för man inte ha lust att komma till en viss grej ! det är väll inget o bli sur för ! men det är ju alltid jag som ska ge upp och finnas där ingen annan ska ju tydligen finnas ..  läste lite på Kristianstadsbladet om Näsby , jag tror jag aldrig läst så mkt om Näsby som det har stått i tidningen dom här sista dagarna!

visst , jag är väll lite sådär osäker om jag hade velat gå själv på kvällarna men sen har man det i bakhuvudet varför ska dom gå på mig vi känner ju varann?! men man vet aldrig vad som finns bakom allt skit i deras huvud..

jag tror jag ska fixa batterier på något vis sen så ska jag duscha göra ordning mig och kanske bara KANSKE gå en promenad med Foxi. får se höstbilder är alltid fint. elr kanske plugga lite grann?!

dt är just då man saknar en vän som DU !
men det är väll det enda jag saknar.
ah så kan det va ibland, blev väldigt långt inlägg men det är sånt ni får ta ibland :D
ska börja bli duktigare med outfits och lite sånt:)
men det får vi ta någon annan dag ^^ haha


nej jag skriver lite senare om jag har något och säg
! ha de så bra nu!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0